Zásady ochrany osobných údajov

INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV  PRE OSOBY MIMO SPOLOČNOSTI REAL FIN SPOL. S R.O. 

1. IDENTIFIKÁCIA PREVÁDZKOVATEĽA A VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Tieto zásady ochrany osobných údajov (ďalej ako „Zásady“) obsahujú informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov obchodnou spoločnosťou: REAL FIN spol. s r.o., so sídlom Konštantína Čulena 14/8216, 917 01 Trnava, IČO: 36 219 932, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 10195/T (ďalej ako „Prevádzkovateľ“), ku ktorému dochádza na webovej stránke Prevádzkovateľa www.realfinpoistenie.sk a pri výkone obchodnej a podnikateľskej činnosti Prevádzkovateľom.

Prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady Európskej Únie 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej ako „Nariadenie“), so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako „Zákon“), prípadne s inými predpismi o ochrane osobných údajov (ďalej ako „Predpisy o ochrane osobných údajov“).

Všetky osobné údaje, ktoré o Vás Prevádzkovateľ ako o Dotknutej osobe spracúva, sú spracúvané iba pre odôvodnené účely, so stanovením doby uchovávania a s využitím maximálnej možnej miery zabezpečenia, k čomu Prevádzkovateľ prijal Internú smernicu o spracúvaní osobných údajov, vrátane primeraných bezpečnostných opatrení na personálnej, technickej a organizačnej úrovni. V tomto dokumente a jeho prílohách nájdete konkrétne informácie o tom, aké osobné údaje o Vás Prevádzkovateľ spracúva, za akým konkrétnym účelom, na akom právnom základe, komu Vaše osobné údaje poskytuje, či pri spracúvaní Vašich osobných údajov prichádza k prenosu osobných údajov mimo EÚ, aké sú vaše práva či ako dlho Vaše osobné údaje spracúvame a tiež informácie týkajúce sa prípadného profilovania.

Kontaktné údaje Prevádzkovateľa –  Prevádzkovateľa a jeho zodpovednú osobu v oblasti ochrany osobných údajov môžete vo veciach týkajúcich sa spracúvania osobných  údajov kontaktovať písomne alebo osobne na adrese REAL FIN spol. s r.o., so sídlom Konštantína Čulena 14/8216, 917 01 Trnava alebo e-mailom na emailovú adresu oou@realfin.biz alebo dpo@securion.sk.

2. INFORMÁCIEK SPRACOVATEĽSKÝM OPERÁCIÁM–PRÁVNE ZÁKLADY, ÚČELY SPRACÚVANIA A DOBA UCHOVÁVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje iba na odôvodnené účely, po obmedzenú dobu a s využitím maximálnej možnej miery zabezpečenia. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje len vtedy, ak na ich spracúvanie existuje právny základ (v súlade so zásadou zákonnosti). Konkrétne účely, na ktoré Prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje, nájdete nižšie:

  • Vaše osobné údaje sú spracúvané pri plnení zmluvných povinností vrátane predzmluvných vzťahov podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia, na nasledovné účely:
  • plnenie zmluvných povinností (na základe zmlúv s odberateľmi, dodávateľmi tovarov a služieb, inými obchodnými partnermi v postavení fyzických osôb) a realizácia predzmluvných vzťahov, počas trvania zmluvného vzťahu a po jeho skončení do úplného vyporiadania zmluvných a iných nárokov plynúcich zo zmluvného vzťahu alebo do uplynutia príslušných premlčacích dôb, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
  • Vaše osobné údaje sú spracúvané pri plnení zákonných povinností podľa čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia, na nasledovné účely:
  • spracovanie účtovných dokladov podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov, Zákon č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, po dobu 10 rokov nasledujúcich po roku, ktorého sa týkajú;
  • správa registratúry, evidencia a vybavovanie prijatej a odoslanej pošty (vrátane elektronickej komunikácie s príslušnými inštitúciami) podľa zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, po dobu: Pošta – 5 rokov nasledujúcich po roku, ktorého sa týkajú, ostatné záznamy tvoriace registratúru v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
  • vedenie súdnych a správnych konaní v zmysle príslušných právnych predpisov v oblasti civilných, trestných a správnych konaní, po dobu počas trvania príslušných konaní a do uplynutia premlčacích dôb (ak príslušné právne predpisy neustanovujú inak);
  • vybavovanie uplatnených práv dotknutých osôb v zmysle Nariadenia a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, po dobu do vybavenia uplatnených práv;
  • vybavovanie sťažností klientov alebo potenciálnych klientov, počas 30 dní (v prípade predĺženia lehoty do 60 dní) odo dňa jej doručenia alebo do vybavenia sťažnosti, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr;
  • evidencia sťažností klientov alebo potenciálnych klientov, počas 4 rokov nasledujúcich po dni uplatnenia sťažnosti, v prípade fyzických osôb – nepodnikateľov 3 roky nasledujúce po dni uplatnenia sťažnosti;
  • vybavovanie reklamácií v zmysle osobitných právnych predpisov, po dobu 4 roky nasledujúce po dni uplatnenia reklamácie, v prípade fyzických osôb – nepodnikateľov 3 roky nasledujúce po dni uplatnenia reklamácie;
  • evidencia všetkých dokumentov, v ktorých sú uvedené práva a povinnosti finančného agenta a klienta, iné podmienky, za ktorých finančný agent vykonáva finančné sprostredkovanie, a ďalšie údaje, doklady alebo iné dokumenty, po dobu podľa § 36 ods. 2 zákona č.186/2009 Z. z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov – najmenej 10 rokov od začiatku platnosti zmluvy o poskytnutí finančnej služby;
  • identifikácia a overenie klienta, vykonanie starostlivosti vo vzťahu ku klientovi, zisťovanie neobvyklej obchodnej transakcie podľa zákona č. 297/2008 Z. z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, po dobu podľa § 19 ods. 2, 3 zákona č. 297/2008 Z.z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu a o zmene a doplnení;
  • vykonávanie finančného sprostredkovania a identifikácia a overenie klienta na účely vykonávania finančného sprostredkovania, spracúvanie osobných údajov na ďalšie účely podľa zákona č. 186/2009 Z. z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov, po dobu podľa § 36 ods. 2 zákona č.186/2009 Z. z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov – do 10 rokov od začiatku platnosti zmluvy o poskytnutí finančnej služby.
  • Vaše osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu Prevádzkovateľa podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia, na nasledovné účely:
  • evidencia uplatnených práv dotknutých osôb a spôsobov, akým boli uplatnené práva vybavené, po dobu 5 rokov odo dňa vybavenie uplatneného práva alebo inej podanej žiadosti. SLEDOVANÝ OPRÁVNENÝ ZÁUJEM:  potreba evidovania uplatnených práv dotknutých osôb z dôvodu preukázania plnenia povinností vyplývajúcich z príslušných právnych predpisov v oblasti ochrany osobných údajov;
  • evidencia a realizácia vzťahov s obchodnými partnermi a klientmi a spracovanie osobných údajov dotknutých osôb obchodných partnerov a klientov pri poskytovaní služieb na základe poverenia prevádzkovateľa, počas trvania zmluvného vzťahu a po jeho skončení do úplného vyporiadania zmluvných a iných nárokov plynúcich zo zmluvného vzťahu (spravidla do uplynutia premlčacích dôb) alebo do zániku postavenia konkrétnej fyzickej osoby ako zástupcu právnickej osoby; najneskôr do úplného vyporiadania právnych a iných nárokov vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu. SLEDOVANÝ OPRÁVNENÝ ZÁUJEM: potreba vedenia prehľadu o dodávateľoch, obchodných partneroch a klientoch prevádzkovateľa, resp. ich kontaktných osobách v zmluvných vzťahoch pre riadne plnenie zmluvných povinností,  prípadné preukazovanie právnych nárokov a vedenie primeranej obchodnej komunikácie;
  • posielanie informácií o činnosti a službách prevádzkovateľa a o jeho vlastných podobných službách (priamy marketing voči existujúcim a bývalým klientom), počas 3 rokov odo dňa objednania služby alebo do odhlásenia sa z odberu newslettru, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. SLEDOVANÝ OPRÁVNENÝ ZÁUJEM: potreba zabezpečiť informovanie svojich existujúcich a bývalých klientov o aktuálnej činnosti a službách prevádzkovateľa a udržanie existujúcej klientely;
  • odpovedanie na správy a vybavovanie dotazov / žiadostí zo správ doručených prevádzkovateľovi prostredníctvom kontaktného formulára na webovej stránke, e-mailovej komunikácie alebo telefonicky, po dobu 60 dní odo dňa doručenia žiadosti alebo do vybavenia žiadosti (splnenia účelu), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. SLEDOVANÝ OPRÁVNENÝ ZÁUJEM: odpovedanie na doručené správy pre riadne vedenie obchodnej komunikácie, zlepšovanie kvality poskytovaných služieb a získavanie novej klientely.
  • Vaše osobné údaje sú spracúvané na základe Vášho súhlasu podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia, na nasledovné účely:
  • realizácia marketingových aktivít, prezentácie tovarov alebo služieb, zasielania informácií o zľavách a výhodách poskytovaných služieb Prevádzkovateľa vrátane odberu marketingového newslettra, po dobu 3 roky odo dňa udelenia súhlasu alebo do odvolania súhlasu (odhlásenia sa z odberu), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr;
  • vyhotovovanie a zverejňovanie fotografií dotknutých osôb mimo spoločnosti (klientom a širokej verejnosti) na webovej stránke a iných komunikačných kanáloch pri jeho prezentačnej a obchodnej činnosti, po dobu 5 rokov odo dňa udelenia súhlasu alebo do odvolania súhlasu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

3. REAL FIN SPOL. S R.O. AKO SPROSTREDKOVATEĽ

V niektorých prípadoch spracúva REAL FIN spol. s.r.o. Vaše osobné údaje v postavení sprostredkovateľa v zmysle ustanovenia čl. 4 ods. 8 Nariadenia. REAL FIN spol. s.r.o. spracúva Vaše osobné údaje v postavení sprostredkovateľa pri poskytovaní služieb finančného sprostredkovania a sprostredkovania produktov zmluvného partnera.

Ak vystupuje REAL FIN spol. s.r.o. ako sprostredkovateľ – v mene svojho zmluvného partnera, ten stanovil účely a prostriedky spracúvania osobných údajov ako prevádzkovateľ. V takom prípade Vás informujeme, kto je prevádzkovateľom Vašich osobných údajov.

4. KATEGÓRIE SPRACÚVANÝCH OSOBNÝCH ÚDAJOV A DOTKNUTÝCH OSÔB

Prevádzkovateľ spracúva len tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné k spracovateľskej operácii (účelu spracúvania), vždy v súlade so zásadou minimalizácie tak, aby sme plnili zmluvné a zákonné požiadavky alebo aby sme spracúvali len tie osobné údaje, na spracúvanie ktorých máme oprávnený záujem, vždy len takom rozsahu, aby bol splnený určený účel spracúvania. To znamená, že od Vás nevyžadujeme osobné údaje, ktoré nie sú na konkrétny účel spracúvania potrebné.

V zmysle vyššie uvedeného Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutej osoby v rozsahu:

  • Meno, priezvisko, trvalý pobyt, adresa prechodného pobytu, rodné číslo, ak je pridelené, dátum narodenia, štátna príslušnosť, druh a číslo dokladu totožnosti, kontaktné telefónne číslo, faxové číslo a adresa elektronickej pošty, ak ich má, osobné údaje z dokladu totožnosti v rozsahu obrazová podobizeň, titul, meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, dátum narodenia, miesto a okres narodenia, trvalý pobyt, adresa prechodného pobytu, štátna príslušnosť, záznam o obmedzení spôsobilosti na právne úkony, druh a číslo dokladu totožnosti, vydávajúci orgán, dátum vydania a platnosť dokladu totožnosti, a ďalšie údaje z dokladov, údaje o bonite, údaje o ekonomickej identite ak ide o fyzickú osobu vrátane fyzickej osoby zastupujúcej právnickú osobu, fotografia;
  • Ak ide o fyzickú osobu, ktorá je podnikateľom, aj adresa miesta podnikania, označenie registra alebo inej evidencie, v ktorej je podnikajúca fyzická osoba zapísaná, a číslo zápisu do tohto registra alebo evidencie, prípadne ďalšie osobné údaje ak tak zákon výslovne stanovuje;
  • Osobitná kategória osobných údajov – údaje o zdravotnom stave (pri sprostredkovávaní konkrétnych produktov v mene zmluvných partnerov Prevádzkovateľa);
  • Prevádzkovateľ je oprávnený zo zákona získavať osobné údaje a iné údaje v rozsahu podľa §31 ods.1 a podľa §35 ods.1 zákona o finančnom sprostredkovaní kopírovaním, skenovaním alebo iným zaznamenávaním dokladov totožnosti v rozsahu nevyhnutnom na dosiahnutie účelu spracúvania.

5. PRÍJEMCOVIA VAŠICH OSOBNÝCH ÚDAJOV, PROFILOVANIE

Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté príjemcom, predovšetkým orgánom verejnej moci, ktoré sú oprávnené spracúvať Vaše osobné údaje v postavení samostatných prevádzkovateľov a ako tretím stranám – najmä správcovi dane, Úradu na ochranu osobných údajov, súdom, orgánom činným v trestnom konaní, sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam, Národnej Banke Slovenska, Finančnej spravodajskej jednotke či dozorným orgánom v oblasti práce. K ďalším príjemcom Vašich osobných údajov môžu patriť aj advokátske kancelárie, exekútori, notári, audítori, (v postavení samostatných prevádzkovateľov podľa osobitných predpisov, ktorí sú viazaní profesijnou povinnosťou mlčanlivosti).

Prevádzkovateľ poskytuje v niektorých prípadoch Vaše osobné údaje aj svojím sprostredkovateľom a zmluvným partnerom, medzi ktorých patrí:

  • sprostredkovateľ poskytujúci služby v oblasti informačných technológií (správa a údržba software a pod.), spoločnosť poskytujúca služby v oblasti vývoja interného softvérového systému pre správu dát,
  • spoločnosť poskytujúca služby v oblasti vedenia účtovnej agendy (vrátane administratívnych služieb).
  • zazmluvnení poverení finanční agenti.

Prevádzkovateľ má uzatvorené zmluvy o poverení so spracúvaním osobných údajov so svojimi sprostredkovateľmi a vedie zoznam svojich sprostredkovateľov.

K ďalším príjemcom Vašich osobných údajov patria aj advokátske kancelárie, exekútori, notári a audítori (v postavení samostatných prevádzkovateľov, ktorí sú viazaní profesijnou povinnosťou mlčanlivosti).

Zoznam zmluvných partnerov Prevádzkovateľa (v postavení samostatných prevádzkovateľov):

  • Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s.
  • Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu – Pillow pojišťovna, a.s.
  • Colonnade Insurance S.A., pobočka poisťovne z iného členského štátu
  • INTER PARTNER ASSISTANCE, S.A
  • PREMIUM Insurance Company Limited, pobočka poisťovne z iného členského štátu –           ČSOB Poisťovňa, a.s.
  • KOMUNÁLNA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group –               Union poisťovňa, a. s.
  • Euler Hermes SA, pobočka poisťovne z iného členského štátu
  • KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group –            UNIQA pojišťovna, a.s.
  • Fortegra Europe Insurance Company Limited
  • Österreichische Hagelversicherung – Versicherungsverein auf Gegenseitigkeit, pobočka poisťovne z iného členského štátu
  • Wüstenrot poisťovňa, a.s.

6. PROFILOVANIE A AUTOMATIZOVANÉ ROZHODOVANIE

Vaše osobné údaje Prevádzkovateľ nespracúva vo vyššie uvedených prípadoch profilovaním, ako ani žiadnou formou automatizovaného individuálneho rozhodovania, pri ktorom by prichádzalo k hodnoteniu Vašich osobných aspektov.

7. PRENOS DO TRETÍCH KRAJÍN A MEDZINÁRODNÝCH ORGANIZÁCIÍ

V prípade, ak kontaktujete Prevádzkovateľa prostredníctvom správy na sociálnych sieťach Prevádzkovateľa alebo zdieľate webovú stránku alebo jej obsah na sociálnych sieťach môže prichádzať k prenosu Vašich osobných údajov do USA, spoločnostiam Meta Platforms, Inc..

Ak prichádza k prenosu Vašich osobných údajov, vždy je zabezpečený pomocou primeraných prostriedkov zabezpečenia prenosu osobných údajov do tretích krajín v súlade s Predpismi o ochrane osobných údajov, najmä prostredníctvom používania štandardných zmluvných doložiek, ktoré sú súčasťou podmienok používania vyššie uvedených služieb, prijatého rozhodnutia Európskej Komisie o primeranosti vo vzťahu k USA ako tretej krajine v zmysle príslušných článkov Nariadenia, a tiež prostredníctvom dodatočných záruk prenosu, ktoré poskytovatelia uvedených služieb prijímajú. K prenosu môže prichádzať iba výnimočne, a to na základe príslušných právnych predpisov platných v uvedenej tretej krajine (USA), ktoré sa vzťahujú na uvedených poskytovateľov služieb (FISA).

8. SOCIÁLNE MÉDIA A  ODKAZY NA INÉ INTERNETOVÉ STRÁNKY

V rámci podpory marketingu a reklamy nájdete na webovej stránke Prevádzkovateľa odkazy na rôzne sociálne siete, ako je napr. Facebook. Prevádzkovateľ si Vás týmto dovoľuje upozorniť, že po kliknutí na doplnok na internetovej stránke a  prechode na sociálnu sieť začnú platiť pravidlá ochrany osobných údajov prevádzkovateľa sociálnej siete, okrem prípadov, kedy kontaktujete Prevádzkovateľa prostredníctvom správy na sociálnej sieti (v takom prípade sa spracúvanie Vašich osobných údajov riadi aj týmito Zásadami a Vaše osobné údaje sú spracúvané Prevádzkovateľom v  súlade s  informáciami uvedenými vyššie).

Bližšie informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov prevádzkovateľmi sociálnych sietí nájdete na nasledujúcich odkazoch: (i) Facebook.

9.  PRÁVA DOTKNUTÝCH OSÔB

Ochrana Vašich osobných údajov ako Dotknutých osôb sa spravuje ustanoveniami Nariadenia, pričom ako Dotknutá osoba môžete prostredníctvom žiadosti realizovať u Prevádzkovateľa Vaše práva, ktorými sú:

Právo na prístup – Ako dotknutá osoba máte právo získať od Prevádzkovateľa potvrdenie o tom, či spracúva Vaše osobné údaje a ak áno, máte právo získať prístup k týmto osobným údajom a informácie podľa článku 15 Nariadenia. Prevádzkovateľ Vám poskytne kópiu osobných údajov, ktoré sa spracúvajú. Ak podáte žiadosť elektronickými prostriedkami, informácie Vám Prevádzkovateľ poskytne v bežne používanej elektronickej podobe, pokiaľ nepožiadate o iný spôsob. Právo na opravu – Na zabezpečenie presnosti, úplnosti a aktuálnosti Vašich osobných údajov prijal Prevádzkovateľ primerané opatrenia. Ako dotknutá osoba máte právo na to, aby Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu opravil Vaše nesprávne osobné údaje alebo doplnil Vaše neúplné osobné údaje.

Právo na vymazanie (právo „na zabudnutie“) –

Taktiež máte právo dosiahnuť u Prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu vymazanie Vašich osobných údajov, ak sú splnené určité podmienky, napríklad v prípade, ak osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré ich Prevádzkovateľ získal alebo spracúval. Toto Vaše právo je však potrebné posudzovať individuálne, keďže môže nastať situácia, kedy Prevádzkovateľovi vo výmaze osobných údajov bránia iné okolnosti (napríklad zákonná povinnosť Prevádzkovateľa). To znamená, že v takom prípade nebude môcť Prevádzkovateľ vyhovieť Vašej žiadosti o vymazanie osobných údajov.

Právo na obmedzenie spracúvania – Taktiež máte právo na to, aby Prevádzkovateľ obmedzil spracúvanie Vašich osobných údajov. Bude tomu tak napríklad v prípade, ak napadnete správnosť osobných údajov alebo ak je spracúvanie protizákonné a žiadate o obmedzenie spracúvania, prípadne ak Prevádzkovateľ už nepotrebuje Vaše osobné údaje na účely spracúvania, ale potrebujete ich Vy na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov. Prevádzkovateľ obmedzí spracúvanie Vašich osobných údajov, ak o to požiadate.
Právo na prenosnosť údajov – Za určitých okolností máte právo na prenos osobných údajov inému prevádzkovateľovi, ktorého určíte. Právo na prenosnosť sa však týka len osobných údajov, ktoré Prevádzkovateľ spracúva na základe súhlasu, ktorý ste Prevádzkovateľovi udelili, na  základe zmluvy, ktorej ste jednou zo zmluvných strán alebo v prípade, ak Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje automatizovanými prostriedkami. Právo podať sťažnosť alebo podnet – V prípade, ak máte pocit, že sú Vaše osobné údaje spracúvané v rozpore s platnými právnymi predpismi, môžete sa so sťažnosťou obrátiť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Námestie 1.mája 18, 811 06 Bratislava; webové sídlo: dataprotection.gov.sk, tel. číslo: 02 3231 3214; email: statny.dozor@pdp.gov.sk.
PRÁVO NAMIETAŤ – Máte právo namietať voči spracúvaniu osobných údajov, napríklad v prípade, ak
Prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje na základe oprávneného záujmu alebo pri spracúvaní, v rámci
ktorého dochádza k profilovaniu. Ak podáte námietku voči takémuto spracúvaniu osobných údajov,
Prevádzkovateľ nebude Vaše osobné údaje ďalej spracúvať, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené dôvody
na ďalšie spracúvanie Vašich osobných údajov.
PRÁVO ODVOLAŤ SÚHLAS – Ak Prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje na základe Vášho súhlasu,
máte právo udelený súhlas kedykoľvek odvolať rovnakou formou, ako ste ho udelili. Odvolanie súhlasu
nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vykonaného pred odvolaním súhlasu.

Vaše práva uvedené v tabuľke vyššie si môžete uplatniť voči Prevádzkovateľa prostredníctvom kontaktných adries uvedených v úvode tohto dokumentu. Odpoveď na uplatnenie Vašich práv Vám poskytne Prevádzkovateľ bezplatne. V prípade opakovanej, nedôvodnej alebo neprimeranej žiadosti o uplatnenie Vašich práv je Prevádzkovateľ oprávnený  účtovať za poskytnutie informácií primeraný poplatok. Odpoveď Vám

Prevádzkovateľ poskytne do 1 mesiaca odo dňa, kedy ste si uplatnili Vaše práva. V určitých prípadoch je Prevádzkovateľ oprávnený túto lehotu predĺžiť, a to v prípade vysokého počtu a komplexnosti žiadostí dotknutých osôb, najviac však o 2 mesiace. O predĺžení lehoty Vás bude Prevádzkovateľ vždy informovať.

10. PLATNOSŤ

Tieto Zásady ochrany osobných údajov sú platné a účinné od 01.10.2025 Vzhľadom na to, že sa môže v budúcnosti vyžadovať aktualizácia informácií o spracúvaní osobných údajov obsiahnutých v týchto Zásadách, Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Zásady kedykoľvek aktualizovať. V takom prípade Vás však o tom Prevádzkovateľ náležitým spôsobom vopred  oboznámi.